Hogy mit kell tennie, ha garanciális probléma van az alkatrésszel?
Első lépésként vissza kell menni az autószerelőhöz és meg kell vele vizsgáltatni a hibásnak vélt alkatrészt. Amennyiben a szerelő azt állapítja meg, hogy az alkatrész hibás, és még garancia időn belül van, abban az esetben garanciális bejelentő lapot kell kitölteni. A Garanciális bejelentő lap önmagában nem elegendő, minden esetben kell még a:
forgalmi másolata,
egy a szerelő által leírt szerelői szakvélemény, melyet az ő aláírásával és bélyegzőjével hitelesített,
a beszerelésről készült számla és/vagy munkalap, és az
alkatrész eredeti számlája és a
hibás alkatrész!
Minden esetben legyen feltüntetve a beszerelési és a kiszerelési kilométeróra állás.
Abban az esetben, ha akkumulátor vagy lengéscsillapító, lenne garanciális, abban az esetben kérnénk csatolni mérési jegyzőkönyvet is, ugyanis a lengéscsillapítót kiszerelt állapotban nem lehet bevizsgálni.
A Garanciális Ügyintézés menete:
Az alkatrészt vissza kell küldeni hozzánk. Amikor az alkatrész megérkezik hozzánk, mi szemrevételezzük és tovább küldjük az Importőrnek. A szemre vételezés azért szükséges, mert ha itt találunk olyan nyomokat, mely arra utal, hogy az alkatrész nem megfelelően lett beszerelve, abban az esetben a garanciális ügyintézés nem folytatható.
Az Importőr ezután vizsgálatnak teszi ki az adott alkatrészt. A kis értékű alkatrészek esetén a garanciát az Importőr maga állapítja meg, persze vizsgálatok után. Amennyiben egy alkatrész nagy értékű például Kettős tömegű, visszaküldik a gyárba és ott vizsgálják be. Ha kész a vizsgálat, írnak egy szakvéleményt, amelyben elfogadják vagy elutasítják a garanciális igényt. Amennyiben a garanciát elfogadták, abban az esetben az Importőr nekünk küldi a Jóváírást, és utána mi is tudjuk küldeni Önnek az alkatész árát. A Garanciális ügyintézés ideje változó, 4 héttől akár 3 hónap is lehet, a gyártótól függően.
Mit csináljak addig az autó nélkül?
Mivel garanciális ügyintézésről van szó, ebben az esetben mindig meg kell venni az új alkatrészt. Pozitív garancia elbírálás esetén kapja vissza Ön a garanciázott termék árát.
Ki fizeti ki nekem az ebből eredő káromat /szerelés és postaköltség/?
A garanciális ügyintézés alkalmával igényt lehet tartani kártérítésre, melynek jogosságát szintén az Importőr határoz meg. A garancia esetén, ha pozitív az elbíráslás tehát garanciális, akkor a postaköltségét mi álljuk, aminek az árát a visszautalásban rendezzük.
Mi történik, ha elszakad a vezérműszíj vagy a lánc?
Nagyon fontos tudni, hogy vezérműszíj és vezérműlánc szakadás esetén minden esetben előbb velünk vegyék fel a kapcsolatot, mivel a garancia ebben az esetben csak akkor érvényesíthető, ha egy illetékes kolléga ott van a motor vezérlésének a megbontásakor és ő arról fényképeket készít. Erre azért van szükség, mert a vezérlés az autó legkényesebb része és ennek a cseréjéhez nagy odafigyelés és szakértelem szükséges. Ha a szerelő szerelési hibát vét, abban az esetben megbontáskor látja a kiérkező szakember.
Természetesen a garancia Neked sem és nekünk sem egy vágyott esemény, de odafigyeléssel és alapos munkával ez megoldható. és elérhetjük a kívánt eredményt. Kérlek azt is jelezd hogy a termék árát szeretnéd visszakapni vagy egy új terméket.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Visszáru kezelése:
A nálunk vásárolt alkatrészekre 14 napos visszavásárlási garancia van. És hogy ez mit jelent? Az alkatrészeket csak és kizárólag eredeti csomagolásában, a rajta lévő matrica, vonalkód, cikkszám sértetlensége esetén áll módunkban visszavenni. Amennyiben az alkatrész méretében vagy formájában nem megegyező az Ön által rendelttel, kérjük, jelezzen felénk, és mi a lehető leghamarabb cseréljük.
Hogyan kapom vissza a pénzemet?
Amennyiben az áru beérkezik és mi átvettük, az alkatrész visszavételezéséről készül egy minuszos számla és az alkatrész árát az Ön által adott bankszámla számra visszautaljuk maximum a 14. naptári nap előtt.
Ha bármilyen további segítségre van szüksége hívjon minket bizalommal. Elérhetőségeinket megtalálja a lap alján az Elérhetőségeink menü pontban.
A garanciális Ügyintézéshez letölthető dokumentum: Garanciális Bejelentő lap