Hogy mit kell tennie, ha garanciális probléma van az alkatrésszel?

Első lépésként vissza kell menni az autószerelőhöz és meg kell vele vizsgáltatni a hibásnak vélt alkatrészt. Amennyiben a szerelő azt állapítja meg, hogy az alkatrész hibás, és még garancia időn belül van, abban az esetben garanciális bejelentő lapot kell kitölteni. A Garanciális bejelentő lap önmagában nem elegendő, minden esetben kell még a:

forgalmi másolata,

egy a szerelő által leírt szerelői szakvélemény, melyet az ő aláírásával és bélyegzőjével hitelesített,

a beszerelésről készült számla és/vagy munkalap, és az

alkatrész eredeti számlája és a  

hibás alkatrész
!

Minden esetben legyen feltüntetve a beszerelési és a kiszerelési kilométeróra állás.

Abban az esetben, ha akkumulátor vagy lengéscsillapító, lenne garanciális, abban az esetben kérnénk csatolni mérési jegyzőkönyvet is, ugyanis a lengéscsillapítót kiszerelt állapotban nem lehet bevizsgálni.

A Garanciális Ügyintézés menete:

Az alkatrészt vissza kell küldeni hozzánk. Amikor az alkatrész megérkezik hozzánk, mi szemrevételezzük és tovább küldjük az Importőrnek. A szemre vételezés azért szükséges, mert ha itt találunk olyan nyomokat, mely arra utal, hogy az alkatrész nem megfelelően lett beszerelve, abban az esetben a garanciális ügyintézés nem folytatható.

Az Importőr ezután vizsgálatnak teszi ki az adott alkatrészt. A kis értékű alkatrészek esetén a garanciát az Importőr maga állapítja meg, persze vizsgálatok után.  Amennyiben egy alkatrész nagy értékű például Kettős tömegű, visszaküldik a gyárba és ott vizsgálják be. Ha kész a vizsgálat, írnak egy szakvéleményt, amelyben elfogadják vagy elutasítják a garanciális igényt. Amennyiben a garanciát elfogadták, abban az esetben az Importőr nekünk küldi a Jóváírást, és utána mi is tudjuk küldeni Önnek az alkatész árát. A Garanciális ügyintézés ideje változó, 4 héttől akár 3 hónap is lehet, a gyártótól függően.

Mit csináljak addig az autó nélkül?

Mivel garanciális ügyintézésről van szó, ebben az esetben mindig meg kell venni az új alkatrészt. Pozitív garancia elbírálás esetén kapja vissza Ön a garanciázott termék árát.

Ki fizeti ki nekem az ebből eredő káromat /szerelés és postaköltség/?

A garanciális ügyintézés alkalmával igényt lehet tartani kártérítésre, melynek jogosságát szintén az Importőr határoz meg. A garancia esetén, ha pozitív az elbíráslás tehát garanciális, akkor a postaköltségét mi álljuk, aminek az árát a visszautalásban rendezzük.

Mi történik, ha elszakad a vezérműszíj vagy a lánc?

Nagyon fontos tudni, hogy vezérműszíj és vezérműlánc szakadás esetén minden esetben előbb velünk vegyék fel a kapcsolatot, mivel a garancia ebben az esetben csak akkor érvényesíthető, ha egy illetékes kolléga ott van a motor vezérlésének a megbontásakor és ő arról fényképeket készít. Erre azért van szükség, mert a vezérlés az autó legkényesebb része és ennek a cseréjéhez nagy odafigyelés és szakértelem szükséges. Ha a szerelő szerelési hibát vét, abban az esetben megbontáskor látja a kiérkező szakember.

Természetesen a garancia Neked sem és nekünk sem egy vágyott esemény, de odafigyeléssel és alapos munkával ez megoldható. és elérhetjük a kívánt eredményt. Kérlek azt is jelezd hogy a termék árát szeretnéd visszakapni vagy egy új terméket.

- - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Visszáru kezelése:

A nálunk vásárolt alkatrészekre 14 napos visszavásárlási garancia van. És hogy ez mit jelent?  Az alkatrészeket csak és kizárólag eredeti csomagolásában, a rajta lévő matrica, vonalkód, cikkszám sértetlensége esetén áll módunkban visszavenni. Amennyiben az alkatrész méretében vagy formájában nem megegyező az Ön által rendelttel, kérjük, jelezzen felénk, és mi a lehető leghamarabb cseréljük.

Hogyan kapom vissza a pénzemet?

Amennyiben az áru beérkezik és mi átvettük, az alkatrész visszavételezéséről készül egy minuszos  számla és az alkatrész árát az Ön által adott bankszámla számra visszautaljuk maximum a 14. naptári nap előtt.

Ha bármilyen további segítségre van szüksége hívjon minket bizalommal. Elérhetőségeinket megtalálja a lap alján az Elérhetőségeink menü pontban.

A garanciális Ügyintézéshez letölthető dokumentum: Garanciális Bejelentő lap